Intrebari

Ce inseamna Mentenanta?

Mentenanta (revizia) reprezinta verificarea periodica (lunara sau bi-lunara) a echipamentelor pentru a identifica eventualele erori aparute, precum si pentru a detecta incipienta incetarii bunei functionari a echipamentelor. Un rol de baza il ocupa si comunicarea cu utilizatorii echipamentelor, consilierea tehnica a acestora, si sugestiile de imbunatarire si optimizare a lucrului. Scopul acestor revizii este de a reduce timpii de nefunctionare ai echipamentelor, precum si prevenirea pierderii datelor;

Ce inseamna Service?

Prin Service intelegem solicitarea expresa a clientului pentru remedierea unor defectiuni (hardware sau software) aparute in timpul utilizarii echipamentelor din dotare. In cazul in care se constata defectiuni iremediabile aparute, se vor recomanda componentele optime pentru achizitie, sau se pot instala altele aflate deja in dotarea clientului.

Cum incheiem un contract?

In urma solicitarii dvs. (prin formularul de contact, e-mail, sau telefonic), cu precizarea numarului de echipamente, a specificului firmei, precum si a locatiei, vom stabili impreuna valoarea contractului, precum si obiectul acestuia. Vom face analiza structurii retelei (existenta sau viitoare), si a unei eventuale necesitati de cursuri de folosire a calculatoarelor, cu utilizatorii.

Care este timpul de raspuns pentru interventii?

Interventia depinde de tipul de SLA acceptat de ambele parti in contract. Variaza de la 2-4 ore de la anuntarea incidentului pana la 24 ore sau urmatoarea zi lucratoare.

Ce date puteti recupera?

In functie de natura incidentului, folosim clasificarea:
- stergeri accidentale; datele se pot recupera integral, daca nu s-a mai utilizat acea partitie de pe care s-au sters, sau partial, in cazul rescrierii partitiei;
- formatare / repartitionare; datele se pot recupera partial (rata de succes de pana la 95 %), in cazul in care disk-ul nu a fost rescris; in caz contrar, sansele de recueprare scad (10-15%, sau, in cazul rescrierii totale a disk-ului, ZERO);
- defecte logice ale disk-ului; in urma unei caderi a tensiunii de alimentare a PC-ului, pot aparea erori la initializare, sau chiar nerecunoasterea HDD-ului. Aceste erori pot apare si in cazul unei virusari sau a unei utilizari necorespunzatoare a unor softuri (de repartitionare, de scanare fizica, samd). Rata de succes in recuperarea datelor este de pana la 95 %;
- defecte fizice ale disk-ului; daca erorile sint situate la nivelul placii logice externe, sint sanse ca datele sa fie recuperate in proportie de 100%; in cazul distrugerii componentelor logice interne (platane, capete citire, etc.), recomandam apelarea la servicii specializate de recuperare date.

Cum se face o devirusare?

La sediul clientului, cu aplicatiile licentiate aflate in dotarea sa, sau in laboratorul nostru, in cazul in care nu exista antivirus licentiat la client, sau acesta nu reuseste sa elimine si sa refaca sistemul de operare. Datele vor fi salvate in prealabil pe un suport extern (alt hard-disk, memorie USB, CD/DVD-ROM, samd).

De ce Back-up?

Pentru ca exista doua tipuri de utilizatori: cei care si-au pierdut deja datele, si cei care urmeaza sa si le piarda. Copiile de siguranta (back-up) sint vitale pentru buna functionare a oricarei intreprinderi, fara a neglija sau diminua importanta niciunui sector de activitate;

De ce ati alege EON-SYS?

Pentru ca avem experienta, calificari, placerea de a lucra in domeniu IT, si pentru ca acolo unde nu stim, invatam si reusim sa va aducem serviciile de calitate de care aveti nevoie!